Δωδώνη και Ήπειρος κρατούν τα σκήπτρα της φέτας!

Ημερομηνία:

👥️Μία άτυπη “μάχη” τιμών πραγματοποιείται στα ψυγεία των αλυσίδων σούπερ μάρκετ για τη φέτα, όπου η μέση τιμή του δημοφιλούς ελληνικού τυριού διαφοροποιείται ελάχιστα από τη μία αλυσίδα στην άλλη, σύμφωνα με στοιχεία αγοράς που έχει στη διάθεσή του το Capital.gr. Μάλιστα, είναι ιδιαίτερα χαρακτηριστικό ότι όλες οι αλυσίδες προχωρούν σε προσφορές στη φέτα κατά την ίδια χρονική περίοδο, προκειμένου να μην διαφέρουν από τον ανταγωνισμό τους.

✅️Τα στοιχεία αυτά που προέρχονται από την αποτύπωση που πραγματοποιεί η εταιρεία μετρήσεων αγοράς, Circana και παρουσιάζει το capital.gr δείχνουν ότι η μέση τιμή πώλησης κιλού φέτας στον Σκλαβενίτη το 2023 ήταν 13,29 ευρώ, στον ΑΒ Βασιλόπουλο 13,46 ευρώ και στα My market 13,67 ευρώ. Την ίδια στιγμή στο σύνολο της ελληνικής αγοράς η μέση τιμή πώλησης φέτας ανά κιλό ήταν 12,41 ευρώ.

Ο ανταγωνισμός στη φέτα είναι ιδιαίτερα έντονος στις μεγάλες ελληνικές αλυσίδες, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο τυρί αποτελεί προϊόν – κράχτη που προσελκύει το καταναλωτικό κοινό στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ και αποτελεί ένα από τα βασικά αγαθά που μπαίνει στο καλάθι αγορών. Σημειώνεται ότι το 24,6% των ποσοτήτων φέτας που πουλήθηκαν το 2023 ήταν συσκευασμένο προϊόν και το υπόλοιπο 74,4% ήταν χύμα φέτα από τον πάγκο των τυριών. Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι η συσκευασμένη φέτα είναι σημαντικά ακριβότερη από τη χύμα σε βαρέλι ή τενεκέ.

Το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στις πωλήσεις χύμα φέτας σε όγκο από τις τρεις μεγαλύτερες αλυσίδες σούπερ μάρκετ εμφανίζουν οι Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη με 34,2%, ακολουθεί η ΑΒ Βασιλόπουλος με 17,8% και έπεται η My market με 13,3%. Αντίστοιχα τα μερίδια σε όγκο πωλήσεων στη συσκευασμένη φέτα είναι 25,5% για τις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, 14,1% για την ΑΒ Βασιλόπουλος και 4,9% για τα My market.

Aπό πλευράς βιομηχανίας το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς σε όγκο πωλήσεων στη χύμα φέτα που πωλείται στον πάγκο τυριών (βαρέλι, τενεκές) έχει η Δωδώνη με 9%, ακολουθεί η Ήπειρος με 8,6%, η Βαλμάς με 4,7%, η Πίνδος με 4,7%, η Αχαΐας με 2,9%, η Βυτίνας με 2,6%, η Τριπόλεως με 2,6%, ο Μενεγάτος με 2,4%.

Αντίστοιχα στη συσκευασμένη φέτα σε δοχείο ή vacuum που πωλείται στα ψυγεία των σούπερ μάρκετ παραμένει κυρίαρχη και σε αυτή την κατηγορία η Δωδώνη από πλευράς πωλήσεων σε όγκο με 19,3%, ακολουθεί η Ήπειρος με 17,3%, η Βαλμάς με 2,7%, η ΜΕΒΓΑΛ με 2,5%, το Χωριό της Μινέρβα με 2,3% και ο Όλυμπος με 2,1%.

Πηγή: Epirus Post

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

Share post:

Εγγραφή

spot_imgspot_img

Δημοφιλή

Περισσότερα σαν αυτό

Bulgari: Πώς οι… Βλάχοι από τα Τζουμέρκα έφτιαξαν έναν από τους διασημότερους οίκους κοσμημάτων

📌Όταν στις 16 Φεβρουαρίου ανακοινώθηκε ο θάνατος της Μαρίνας Βούλγαρη στη Ρώμη,...

Σε μισοάδειο στάδιο η «Πίτα του Ηπειρώτη»

📌Η Πίτα του Ηπειρώτη, η κορυφαία εκδήλωση της Πανηπειρωτικής...

Στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά βρέθηκε η ομάδα του ΔΝΟΗ για τον 1ο αγώνα αξιολόγησης του 2024

📍 Στο Ολυμπιακό Κωπηλατοδρόμιο του Σχινιά βρέθηκε η ομάδα...

Μαρινάκης: Με το νέο Ποινικό Κώδικα δεν θα αναστέλλονται οι ποινές για όσους καταστρέφουν περιουσίες

‼️Τόνισε ότι η κυβέρνηση κάνει μια ακόμα πιο δίκαιη...